Wednesday 22 August 2012

Terebai..

Lebuh ku nulis blog tok aku benung cunguk2 nganti bilun ka terbai ke kk..urang g mayuh cuti pelabaku tang aku diatu ke kk lbn kami ka bc outreach clinic agai kota marudu..tu meh gaya pengawa aku..ngulu ka bala lutor ngau sida medical ..tp mission kali tok aku nadai entu pengawa laban ka jd jemputan sda ari sabah chapter..ti mission sarawak.chapter  aku lah urang paling bz laban d swk tu..aku lah kuli....aku lah boz aku lah mega tukang sapu..pendek kata sapu beresi magang pengawa..emm..nasib ga tudah aku tu ulih meyesuaikan diri ngau apa2 aja pekara..bah nyau pedish pegu merening hp tu..heheh ukai tak baka update blog ari lappy ga nama update ari hp..hahahaha nasib b  bloger droid..ulih update blog di mana..

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment